شهید حــامد حــامـدنـژاد

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حــامد حــامـدنـژاد

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حــامد حــامـدنـژاد

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام حامد حامدنژاد از شهدای دانش آموز شهرستان عباس آباد می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : علی اصغر
تاریخ تولد : 1351/11/05
تاریخ شهادت : 1366/12/30
محل تولد : عباس آباد
گلزار شهدای زیارت ور عباس آباد
نحوه شهادت : اصابت ترکش به کمر و پای چپ
محل شهادت : فاو
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

حمد و سپاس خداوندی را که بار دیگر توفیق ، سعادت آمدن به جبهه ، این دانشگاه عظیم انسان سازی را به ما داد . دانشگاهی که کتابش قران ، معلمش حسین (ع) کلاس اش سنگر ، درسش ایثار و شهامت ، و نتیجه اش شهادت است . جبهه مکانی است که انسان خدا را با چشم دل می بیند ، در این جا پیران جهاندیده ، جوانان و نوجوانان در کنار هم ، به سان پدر و فرزند ، مشغول جهادند ، جهاد اصغر در کنار جهاد اکبر . به راستی که انسان علاوه بردشمن ظاهری ، بر دشمن باطنی خویش (شیطان ) نیز ، مغلوب می شود .

ای خدای بزرگ تو خود می دانی که رسول اکرم (ص) و امامان معصوم (س) را از میان اعراب انتخاب نموده ای و اینک هم گواهی که چگونه این بی وفایان دست به دست هم داده وبرعلیه ما متحد شده اند وبه کلی از دینت خارج گشته اند . براستی که گفتار رسول اکرم (ص9 که فرمودند : امروز که شما به عجم شمشیر می کشید روزی فرا خواهد رسید که عجم برشما شمشیر کشند و شمارا به دین خدا دعوت کنند ، آن روز فرارسیده است .

میثم میثم
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۰۴ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر